חברת המיתוג פירמה השלימה בימים אלה את מהלך המיתוג מחדש של רשת לחם ארז. המהלך כולל הגדרת קונספט קולינרי חדשני לרשת, היוצר שילובים מפתיעים בין ניגודים משלימים: בין יוקרה לפשטות, בין אנינות טעם לנגישות המונית, בין הבסיסי לאיכותי.
לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, מנכ"לים משותפים ובעלי פירמה – חברתה למיתוג "מהות המותג החדש מבוססת על שילוב בין איכות מזון גבוהה ביותר לצד תחושת עשייה, יצירתיות, אינטואיטיביות וחדשנות מתמשכת. סדנת עבודה של מומחים קולינריים שלא מפסיקים לחדש ולרגש, ולהזמין את כולם אל נבכי העשייה: fine food workshop.
מתוך מהות המותג נוצרה שפה המבטאת את היצריות והעשייה שבמטבח, עם ניקיון ופשטות מצד אחד, חספוס ועשייה מאידך. שפה של שחור, לבן, ושלל צבעי המטבח. עבודת אמנות מתמשכת של מכחול קולינרי ליצירת האומנות הבאה. שפה צילומית מתוך העשייה עצמה, תוך כדי התהליך. יצר ותשוקה חוברים לעקרונות אסטטיים ומינימליסטיים במטרה להעניק חוויה רב חושית של צבע, טעם וריח. אקלקטיקה של שיק בינלאומי, ממטבחי היוקרה הטובים בעולם, בגישה ישירה ומזמינה".
בשלב זה, הוטמע הקונספט החדש בשלושה סניפים באזור המרכז ובמהלך השנה יוטמע בשאר סניפי הרשת.
מנהל קריאייטיב: תומר מלובן, מעצבים: אנה סימקין, נעמי הריס, שחר גרינפלד, מנהלת פרויקט: פרי בנאור