שחקנית התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה לימור גולדשטיין נבחרה להוביל את קמפיין חורף 2005-6 של המעצבת דורית שדה. את קמפיין "נקודות", הקו הצעיר של המעצבת, תוביל מיקה שדה, זמרת צעירה ("כוכב נולד 2") ובתה של המעצבת.
הקמפיין יכלול צילומים ליחסי ציבור, מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים ובמקומונים, וכן פוסטרים בחנויות הרשת בהשקעה כוללת של כ-100,000 ₪.
הבחירה בלימור גולדשטיין (37) ממשיכה מגמה הולכת ומתרחבת בארץ ובעולם של העדפת פרזנטוריות בוגרות על פני דוגמניות צעירות לקמפיינים של אופנה וטיפוח הפונים לקהל יעד של נשים מעל גיל 30.
המעצבת דורית שדה: "לימור מביאה איתה ערכים של יופי, כישרון ואישיות יוצאת דופן. היא התגלמות האשה עבורה אני מעצבת. מיקה היא הסיבה שהתחלתי לעצב קו צעיר יותר, ואך טבעי שהיא תדגמן אותו בעצמה."
למעצבת דורית רשת בת ארבע חנויות, ובגדיה משווקים בכ-50 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ, כמו גם בחנויות נבחרות בארה"ב. רשת דורית שדה מעסיקה כ-40 עובדים בייצור ובתפעול החנויות.