למרות המלחמה בישראל: חברת DoorLoop – מגייסת עובדים

המלחמה שפרצה בישראל ב-7 באוקטובר פגעה קשות בעם ישראל בחזית ובעורף, בחברות ובעסקים רבים ולמעשה הפגיעה ניכרת בכל הפעילות הכלכלית של ישראל, המתמודדת עם גיוס מילואים המוני, עם גל פיטורים גדול, ועם ירידה חדה בצריכה ובמקביל עם עליות מחירים. עם זאת, ישנן גם חברות, בעיקר בתחום ההייטק, אשר הפתרונות שהן מפתחות הם גלובליים או מיועדים לשווקים גדולים – שממשיכים לתפקד כרגיל מחוץ לישראל. 

על אף המכה הקשה שחטף השוק המקומי, ישנן חברות הייטק שהצליחו לגייס את ההון הדרוש להן לצמיחה המהירה שמאפיינת את פעילותן והן נהנות כבר כיום מהכנסות ורווחים. דווקא עכשיו, כאשר הן נמצאות בשיא החדירה לשווקים שנמצאים רחוק מישראל, הן משוועות לעוד עובדים מקצועיים ובעלי ניסיון מוכח בהייטק, על מנת לעמוד בתוכניותיהן ולהמשיך את הצמיחה המהירה.   

דוגמא לכך ניתן לראות בחברת DoorLoop הישראלית שמפתחת פלטפורמת SaaS  מתקדמת לניהול כולל של נכסי נדל"ן להשכרה, נחשבת למובילה בתחום ה-Prop-Tech בארה"ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם. החברה שגייסה בתחילת השנה 30 מיליון דולר ומשרדיה פועלים ממיאמי, לונדון ותל אביב, מנהלת על גבי הפלטפורמה מאות אלפי יחידות דיור להשכרה ורשמה השנה צמיחה של יותר מ-400%. 

על מנת לשמור על המומנטום החזק, DoorLoop מגייסת כעת עובדים, בניגוד למגמה הכללית בשוק הישראלי בכלל ובהייטק בפרט. חברת הסטארט-אפ, שמייסדיה מייעדים לה עתיד של חברה מובילה בתחומה בעולם, פועלת בשוק עם פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל, כאשר רק בארה"ב קיימים מעל ל-50 מיליון נכסי נדל"ן להשכרה אשר מנוהלים כיום בעזרת כלים טכנולוגיים מיושנים, מחפשת כעת לצרף לשורותיה אנשי הייטק מנוסים ומקצועיים, שיכולים לעזור לה לעמוד במטרות שהציבה לעצמה. 

בין המשרות הפתוחות שמציעה כרגע DoorLoop במשרדיה בתל אביב, שבהם מתרכזת פעילות הפיתוח של החברה: מוביל צוות פיתוח Full Stack , מפתח בכיר Full Stack JS, מהנדס QA בכיר, מנהל מוצר שיווקי ג'וניור ועוד. סה"כ החברה מגייסת עובדים ל- 15 משרות. בנוסף, החברה, מציעה תנאי עבודה ושכר מצוינים לעובדי הייטק מנוסים ומקצועיים. 

החברה שנהנית מהכרה כמקום שמעולה לעבוד בו ('Great Place to work') ושמייסדיה כבר חתומים על מספר אקזיטים מרשימים, כותבת באתר הדרושים שלה: "אנו יודעים מה נדרש כדי לבנות חברה ברמה עולמית – וזה מתחיל בצוות ברמה עולמית. אם את.ה רוצה לעבוד בסטארט-אפ טכנולוגי שצומח במהירות, שמעריך שקיפות, פידבקים וצמיחה, DoorLoop זה המקום בשבילך". ומוסיפים, "כמעסיק שמאמין בשוויון הזדמנויות ובתהליך קבלה שאינו מוטה, תתבקש.י למלא את טופס הרישום ולעבור תהליך הערכה, כדי שנהיה בטוחים שאת.ה A Player שלוקח.ת את התהליך ברצינות". לרשימת המשרות באתר החברה.  

אודות DoorLoop

DoorLoop הינה חברת סטארט-אפ הפועלת בתחום ה-Prop-Tech שמפתחת פלטפורמת SaaS ייחודית ומתקדמת לניהול נכסי נדל"ן להשכרה, שהוקמה מלכתחילה כמערכת ניהול פיננסית אונליין והינה בעלת הדירוג הגבוה ביותר בעולם כיום בתחום. DoorLoop הוקמה ב-2019 על ידי חמישה פאונדרים, אורי תמוז, מנכ"ל, איתי גרדי , CTO ומנהל הסייט בישראל דיויד ביטון, CMO, מט קייב ואדם  מייט. החברה פועלת בשוק פוטנציאלי עצום בו בכל זמן נתון יש כ-50 מיליון נכסים להשכרה, וזאת רק בארה"ב. פלטפורמת ה-SaaS של DoorLoop מיועדת לבעלי ומנהלי נכסים, חברות ניהול, משקיעי נדל״ן ומשמשת גם את השוכרים שלהם. באמצעות הפלטפורמה והאפליקציה הנלווית לה יכולים מנהלי הנכסים לנהל בקלות את כל הטיפול בנכסיהם מ-א' עד ת' כ-One Stop Shop הכולל: סליקת דמי השכירות החודשיים באמצעות כל שיטות ואמצעי התשלום: כרטיסים של כל חברות האשראי, תשלומים מקוונים שונים כגון Apple pay  ו-Google Pay, וגם העברות בנקאיות ותשלומים בצ'קים. בנוסף, מהפלטפורמה מנהלים בעלי הנכסים גם את פרסום המודעות להשכרה ואת תהליכי איתור השוכרים, את החתימה האלקטרונית על חוזה השכירות עם הדיירים החדשים, את ניהול תחזוקת הנכסים, טיפול בתקלות ואף חיבור לבעלי מקצוע רלוונטיים וכמובן את הקשר השוטף עם הדיירים – והכל באונליין. הפלטפורמה של DoorLoop אשר בה מנוהלות כיום מאות אלפי יחידות, ניתנת להתאמה אישית באופן מלא לכל תיק נכסים.

אולי יעניין אותך

mako
diamond-green-i-1181034-639x547-1
logo-blazer
20597095_1692458254098853_1792907022998903341_n3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר