לעומק התודעה זוכה בתקציב הספארי ואיסוזו משאיות

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' ממשיך לצמוח ולהתרחב. לאחרונה זכה המשרד בשני תקציבים משמעותיים, צירפו את ורד קסטל שתיל מקבוצת משטראוס גרופ כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ומצבת העובדים התרחבה לכ-40 עובדים וזאת בניגוד לפיטורים הרבים המתחוללים בענף.


לאחר כ-4 שנים במשרד הפרסום בריקמן החליטו בספארי ר"ג להתרענן ולהעביר את התקציב, כמיליון ₪ לידיהם של זיו ואון. בנוסף, מותג המשאיות הנמכר בישראל 'איסוזו' ייפרד בקרוב ממשרד הפרסום קונספטיקה (מקבוצת באומן- בר-רבינאי) ויעבירו את התקציב כ- 2 מיליון ₪ גם כן ל'לעומק התודעה'.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)