לראשונה מאז שנת 2000 – עיתון ילדים עולה בקמפיין רחב מעל הקו,

"פילון", עיתון הילדים המיתולוגי שיצא לראשונה ב-1976, הפסיק לראות אור לפני כ-15 שנה וחזר בתחילת השנה לדוכנים, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף, באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים", המשמש גם כמו"ל של העיתון.



"פילון" גידל דורות של קוראים נאמנים, שהפכו כעת להורים, ושמורה להם פינה חמה לעיתון ילדותם – זה הבסיס להוצאתו מחדש של "פילון" ולקמפיין הפרסומי שיעלה השבוע בטלוויזיה המסחרית, בעיתונות, בשילוט חוצות ובאינטרנט, בהיקף של 280 אלף דולר.



את הספוט הטלוויזיוני יקריין איטו ("יעל ואני") אבירם המיתולוגי, העורך הראשי של פילון.


שוק עיתונות הילדים בארץ ובעולם נמצא בירידה מתמדת, שהואצה בעשור האחרון, מה שהופך את ההשקעה הפרסומית בעיתון ילדים ליוצאת דופן.



"כמשרד פרסום המתמחה גם בתוכן," מסביר אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת צעירים", "אנו מאמינים בכוחו של פרסום מעל הקו לחולל מהפיכה גם בתחום שנראה חסר תקווה. האהבה בה התקבל 'פילון' מאז הוצאנו אותו מחדש, חיזקה אצלנו את ההרגשה שהמוצר בשל לקמפיין פרסומי. בחרנו לשלב בחשיפה בין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, כי זה ה'אני מאמין' שלנו לגבי ילדים – הם לא זנחו את העיתונים, הם פשוט רוצים אותם כחלק מעולם רחב, שכולל טלוויזיה, אינטרנט וסלולרי".



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)