לראשונה, מאז שנת 2005 דודי בלסר חוזר לקיר עם קמפיין "בגיר"

מאז פרש דודי בלסר מהקיר בגשר ההלכה, הוא חוזר אליו עם מותג האופנה לגברים "בגיר" קמפיין בגיר הינו לרגל פתיחת החנות הראשונה בקניון גבעתיים שתהווה את יריית הפתיחה לרשת של חנויות שתיפתח במהלך השנה הקרובה. קמפיין הפרסום נעשה בהשקעה כוללת של כ- 1,500.000₪, באמצעות משרד הפרסום GPS מבית אדלר חומסקי תחת הסלוגןBagir-Suits everywhere.



דודי בלסר, נבחר להוביל את קמפיין הפרסום למותג האופנה "בגיר" זו השנה השנייה. דודי בלסר מייצג את קהל היעד אליו פונה בגיר, קהל הידוע כ: "אנשי היי-טק" צעירים, חדשנים ואופנתיים העובדים במשרדים ובחברות מצליחות.



עופר גלבוע מנכ"ל חברת בגיר, אמר לרגל עליית הפרסומת של בגיר: "עו"ד דודי בלסר, נבחר להוביל את הקמפיין של בגיר. בלסר הוא שילוב של עו"ד,דוגמן מוביל ושחקן כדור יד, המתאים לקהל היעד של בגיר- של גברים מצליחים ואלגנטיים השמים דגש על הנוחות ולכן מחפשים גם את הטאצ' הספורטיבי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)