אסם, מעלה היום, יום ה', ה- 12 בינואר, קמפיין אנימטורי לחטיף הביסלי החדש – "ביסלי גול", אשר מושק במהדורה מיוחדת לרגל פתיחת טורניר הכדורגל הגדול בעולם לבנים ובנות, גביע ג'טיקס ביסלי 2006.
הקמפיין, אשר הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, פונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, עבורם מיועד המוצר. הקמפיין מבוסס על הדמויות המוכרות של ביסלי – גריל וברביקיו, אליהם מצטרפת הפעם דמות חדשה, מבית היוצר של ג'טיקס, בדמותו של נער צעיר חובב כדורגל. הנער הינו הדמות שנבחרה להוביל את גביע ביסלי ג'טיקס על כל שלביו, כשבסרט הוא הופך לדמות אנימטורית, על מנת לחבור לעולמם של גריל וברביקיו. דמותו גם מופיעה על גבי אריזת ה"ביסלי גול".
בקמפיין החדש רואים אמא מסיימת להכין עוגת קצפת עשירה כשלפתע בנה חובב הכדורגל – "ילד הביסלי ג'טיקס" – אשר החליט לערוך אימונים בסלון, "מנחית" את הכדור ישר לתוך העוגה. האם הנרגזת שולחת את הבן בכעס לריתוק בחדרו והוא נכנס כולו עצוב לחדר ומבין שהוא "הסתבך בענק" ושהחגיגה נגמרה.
אך לפתע הוא שומע קולות ומגלה שבמראה מופיעות הדמויות המצוירות של גיבורי ביסלי – ברביקיו וגריל לבושות במדי כדורגל. הדמויות מושכות אותו אל עולמם המצויר והילד הופך גם הוא לדמות אנימטורית המצטרפת אל השניים למגרש הכדורגל בסלון ביתם. בסלון זה ניתן לשחק כדורגל, לבעוט ולהשתולל ללא חשש ודאגה. כך פורצת החבורה במשחק כדורגל מהנה, תוך שהיא בועטת את הביסלי גול לכל עבר וקוראת בשמחה "בסרט מצויר הביסלי לא נגמר אף פעם…איזה גול, איזה גול, איזה גול….".
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם: "לרגל טורניר גביע ג'טיקס החליטה אסם לצאת במהדורה מיוחדת תחת השם "ביסלי גול", במטרה לעודד את בני הנוער לקחת חלק בפעילות ייחודית זו. ביסלי הנו החטיף הרשמי של טורניר ג'טיקס – טורניר הכדורגל הגדול בעולם לילדים".
הקמפיין, שיימשך כשלושה שבועות, יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובאינטרנט.
גביע ג'טיקס ביסלי 2006 – טורניר הכדורגל לילדים (בנים ובנות בגילאי 10-12) הגדול בעולם, יתקיים במקביל בעשרות מדינות בעולם. ג'טיקס רואה את פרויקט הגביע כפרויקט חברתי חוצה גבולות, שמטרתו קידום ועידוד תחרות ספורטיבית עממית, המבוססת על הגינות ומתן הזדמנות שווה בין מגזרים ומינים. הקבוצות הזוכות יטוסו לתחרות העולמית של ג'טיקס במינכן במקביל למשחקי המונדיאל.