מאניה מרחיבה באופן מאסיבי את תקציב הפרסום

מאניה הוא מותג בגדי גברים הנמכר בכ- 49 חנויות אופנה בפריסה ארצית מזה ארבע שנים. השבוע הודיע מנכ"ל החברה, מישל רוגוף על כניסת החברה לתחום הפרסום ועל הקצאת משאבים לנושא, זאת על מנת ליישר קו עם רשתות אופנת הגברים ולא להשאיר להן את הבמה הפרסומית לבדן. בסוף שבוע זה יחל קמפיין מאניה בשני אמצעים מרכזיים: האחד- בתחרות האירוויזיון והשני- שלטי חוצות מאסיבי בפריסה ארצית.



חסות לאירוויזיון 2006: בשנה שבעברה היה הרייטינג של האירוויזיון 39.5% מה שהקפיץ את הצפייה בתחרות לראש טבלת הצפייה של השבוע בו שודרה התחרות. באותו שבוע, שודרה התוכנית 'ארץ נהדרת' שלראשונה באותו חודש לא הייתה הראשונה באחוזי הצפייה השבועיים. מעבר לממוצע הצפייה הגבוה, שהופך את התחרות לרלוונטית ביותר עבור קהל מפרסמים, התחרות מושכת בשנים האחרונות יותר ויותר קהל צעיר שחוזר לצפות ולהתעניין בה.



מותג בגדי הגברים מאניה יפרוס את חסותו על תחרות האירוויזיון העולמית השנה שתתקיים ביוון. החברה תשקיע במהלך כ-25 אלף דולר שיבואו לידי ביטוי בתשדירי חסות שישובצו במהלך הגמר (בשבת), חצי הגמר (בשישי) ובתכנית המקדימה שתשודר היום (חמישי) על מסעה של שירי מימון לתחרות אשתקד. כל התוכניות ישודרו בערוץ הראשון ובכולן יחדיו יהיו למאניה 10 פריצות (8 מהן בשידור חי) בהן יוצג באנר של החברה. מישל רוגוף, מנכ"ל מאניה: "זו השקעה מאוד משתלמת ביחס לרייטינג הגבוה, דומה שענף הפרסום הישראלי כולו פשוט קפא על שמריו. אני שמח מאוד להיות מי שמנצל את הזדמנות הפז הזו."



קמפיין שלטי חוצות: מהלך נוסף שמבצעת החברה בימים אלו הוא העלאת קמפיין שלטי חוצות. ב-5 ביוני יתחיל השלב הראשון של הקמפיין במסגרתו יפורסמו שלטי חוצות בכל איזור ת"א והמרכז. ב-20 בחודש יתרחב הקמפיין לשאר חלקי הארץ. השילוט, באמצעות החברות 'רפיד', 'ענק' ו'מקסימדיה' הוא בעלות כוללת של כ-300,000 ₪ ובפריסה ארצית של כ-70 מודעות בשלטים וב-180 מכוונים.

זו הפעם הראשונה שמאניה מעלה קמפיין שלטי חוצות. יוביל אותו הפרזנטור של החברה מזה שתי עונות, השחקן מקס אולארצ'יק.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)