מבשלות בירה ישראל רכשה את ברייק הזהב של כוכב נולד עבור מותג בירת הפרימיום הבלגית סטלה ארטואה

מבשלות בירה ישראל רכשה את ברייק הזהב של כוכב נולד עבור מותג בירת הפרימיום הבלגית סטלה ארטואה.


ברייק הזהב ישודר שניות ספורות לפני הכרזת הזוכה של גמר כוכב נולד, ויימשך 90 שניות. הסרטון ישודר בטלויזיה פעם אחת בלבד בדומה לסרטים המופקים לקראת הסופרבול. הסרטון יגובה בפרומואים בערוץ 2 ביום התכנית (יום ב').



בידיעות אחרונות פורסם כי מבשלות בירה ישראל תשלם כ- 210 אלף ש"ח עבור הפרסומת.



אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "העיתוי של גמר 'כוכב נולד' עם ההשקה שלנו את הבירה סטלה ארטואה, יצר לנו הזדמנות מצוינת לחשוף את המותג לקהל רחב בצורה ייחודית, כמו שרק סטלה ארטואה יכולה. אם יש מותג בעולם המתאים לברייק זהב של דקה שלמה ויותר, זה המותג סטלה ארטואה, שמייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט".



סטלה ארטואה היא בירת פרימיום. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)