המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום מכנסים מסיבת עיתונאים להכרזה על פתיחת תחרות אפי Effie Awards)), התחרות השנתית לשיווק ופרסום אפקטיבי.
מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, שזו שנתו הראשונה כיו"ר תחרות ה-Effie Awards, יהיה הדובר המרכזי במסיבת העיתונאים, ונושא הרצאתו יהיה שיווק אפקטיבי בתקופה של משבר. קפלן, המכהן מאז 2006 כמנכ"ל קבוצת אסם, החליף בתפקיד את עפרה שטראוס, יו"ר התחרות ב- 3 השנים האחרונות.
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל אמרה היום, כי "השנה אנחנו מתמודדים עם משבר כלכלי ומצב ביטחוני בעייתי, המציב בפני אנשי השיווק והפרסום אתגר מיוחד. אני סמוכה ובטוחה, שתחרות האפי תמשיך ותתרום את חלקה להתמקצעות ולהתפתחות של תחום השיווק והפרסום בישראל. שנהב הוסיפה, כי "השנה החלטנו לשים דגש מיוחד על תחום המגזר השלישי והתרומה בקהילה – דווקא לאור המשבר הכלכלי".
לתחרות ה-Effie בישראל נרשמה בשנה שעברה היענות שיא: לתחרות הוגשו 79 מהלכים שיווקיים מ-56 חברות במשק הישראלי ו- 24 משרדי פרסום.