מותג מיצובישי מקבוצת כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסומי לדגם הפאג'רו החדש



מיצובישי מקבוצת כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסומי לדגם הפאג'רו החדש תחת הסיסמא "המלך חוזר". היקף הקמפיין מיליון שקלים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יכלול מודעות בעיתונות, שלטי ענק ופרסום באינטרנט באמצעות חברת "אייקון אינטראקטיב". במקביל יעלה קמפיין עיתונות ושילוט חוצות במגזר הערבי באמצעות חברת פובליסיס סקטורס. שלטי הענק בהם יעשה שימוש בקמפיין הם שלטי החוצות של חברת נור סטאר מדיה סמוך למחלף גלילות והקיר הענק הסמוך לתחנה תחנה המרכזית בחיפה של חברת extralarge.



אריאל פינטו, מנכ"ל מיצובישי בישראל, מציין כי המסר הפרסומי בקמפיין מדגיש את חזרתו של הפאג'רו לעמדת מובילות בסגמנט רכבי ה- 4X4. עוד מציין פינטו כי הפאג'רו החדש, אשר שיווקו בישראל החל לפני כחודש, כבר רשם הצלחה מרשימה עם למעלה מ-500 הזמנות ובימים אלו נמסרים כלי הרכב הראשונים ללקוחות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)