מותג סכיני גילוח XBlade יוצא נגד הפרסומת של ג'ילט

בעקבות הודעת ג'ילט שלשום על קניית כוכב ברצלונה לאו מסי כפרזנטור ושידורה של פרסומת חדשה בכיכובם של לאו מסי וטניסאי העל רוג'ר פדרר, שעלותה מוערכת במיליונים רבים, תוקף מותג סכיני הגילוח האינטרנטי XBlade את המונופולט :


יניב רייכנברג וקרן רגב מנכ"לים משותפים: "אחרי ליהוק מסי ופדרר לפרסומת המיליונים, ברור למה סכיני הגילוח של המתחרה יקרים כל כך. אזרחי ישראל יכולים לישון בשקט ביודעם כי הכסף שהם בזבזו במשך שנים על מונופול הגילוח, מנוצל בחוכמה ולתמיכה בספורטאים נזקקים כדוגמת מסי ופדרר.. סכיני גילוח איכותיים לא חייבים לעלות הון. אין סיבה להמשיך ולממן את המותגים הגדולים, הפרסומות היקרות, ומנגנון ההפצה ואת הרווח המופרז של המשווקים. אנחנו עושים הכול כדי להביא ללקוח את המוצר הנצרך הזה בעלות הקרובה ביותר לעלות הייצור שלו".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)