בשלב הראשון עלה הקיר כאשר לכל אורכו (כ- 100 מטר) כוסה בוילונות אמבטיה אשר נתלו לאורך כל הקיר והסתירו את השלט שמתחת. באמצעות מכונות ריח מיוחדות שמצבות מאחורי הקיר, מופץ הריח המוכר של פינוק בכל סביבת הקיר ועוטף את העוברים והשבים. בשלב השני נחשף הקיר שמציג משפחה הרוחצת באמבטיית קצף של פינוק.
מותג פינוק, הקיים בשוק מאז שנות ה- 80, הינו אחד המותגים המזוהים ביותר עם משפחתיות וישראליות. המותג הינו בעל הנאמנות הגבוהה ביותר בשוק השיער בישראל ונהנה מנכסיות של ריח אהוב ומוכר. שלט הפרסום כמו גם הקמפיין החדש מדגיש נכסיות זו באמצעות הדגשת הריח באופן המוחשי ביותר לצרכן.
ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "אחד האתגרים המרכזיים שלנו בכל מהלך שיווקי שלנו, הוא יצירת engagement אמיתי ובעל משמעות, תוך כדי התנסות חושית של הקהל, זאת מעבר לקמפיין הפרסום. כדי לחזק את נכסיות הריח של פינוק, החלטנו להציב שלט פרסום שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר, באופן שטרם נראה בארץ. המהלך הנוכחי מצטרף לשורת מפגשים יוצאי דופן שנעשו על ידי מותגי יוניליוור כגון אקס, תלמה ודאב.
קהל הצרכנים שלנו מחפש מפגשים ייחודיים ואנו בטוחים כי פעילויות מסוג זה תומכות ומחזקות את הקשר שלו עם המוצרים שלנו".