מיזם Uvid הוא הזוכה הגדול בתחרות Exit 2010

הזוכה בתחרות Exit 2010 הוא מיזם Uvid, אשר פיתח ממשק אינטרנטי חדש, המפגיש בין אנשים, בעלי רצון משותף, בעולם האמיתי. לאחר מיתוגה מחדש תיקרא החברה VALK, החברה מספקת מערכת המאפשרת מציאת שותפים לפעילויות שונות, לפי הגדרות מפורטות אותן קובעים הגולשים מראש.



הזוכים, מעיין קמחי ואיתמר קורן מסרו כי "היה לנו רעיון, ושאלנו את עצמנו מדוע לא להעלותו לאתר exit 2010, כעת יש לנו חברה אמיתית שמפתחת מוצר אמיתי, חדשני ומרגש. ישראל לא מכונה 'אומת הסטארט אפ' לחינם".



תחרות exit 2010 שנערכה השנה זו הפעם השנייה, מעניקה פלטפורמה, באמצעותה כל אחד יכול להפוך את הרעיון שלו למציאות. התחרות מעניקה לזוכה את כל מה שזקוק לו היזם על מנת להפוך את הרעיון לתכנית עסקית מנצחת.



הזוכה בתחרות מקבל פרס כספי בשווי של עד מיליון שקלים, הכולל כ- 100,000 דולר לקידום החברה, פיתוח תוכנה וסיוע עסקי מנותני החסות לתחרות, פיתוח המוצר, בקשת פטנט, ייעוץ משפטי, מיתוג, עיצוב, בניית מודל עסקי, יחסי ציבור ועוד.



מנכ"ל סרגטה, גבי לי, שותף מייסד של התחרות מסר : "אנו מקווים שבשנה הבאה יצטרפו עוד אנשים, הרעיונות שהוצעו השנה היו ברמה גבוהה מאד, היה קשה לבחור מנצח מתוך כל כך הרבה רעיונות מצוינים, אבל מיזם UVID מביא עימו משהו יוצא דופן, שאנו מתרגשים לפתח".



במיזם Uvid, יתחילו באופן מיידי את תהליך הקמת ורישום החברה, תכנון וגיבוש תקציבה ושלבי פיתוח המוצר.



לדברי המשקיע, בנימין ואן גלדר: "תחרות אקזיט 2010 מספקת הזדמנות מושלמת לזיהוי פוטנציאל להזדמנויות להשקעה. הציבור בוחר, השופטים מסננים את הרעיונות הרבים והמשקיעים מחליטים על הזוכה. זהו כלי מעולה להשקעה. כוונתנו היא לבנות ולהפוך את Uvid מרעיון טוב לעסק רווחי ומצליח".



הרעיונות נבחנו על ידי הקהל ופאנל שופטים מחברות מובילות בתעשייה שסיפקו גם חסות לתחרות, ביניהם: חברת סרגטה, ynet, פרומרקט, משרד הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, משרד עו"ד שביט בר-און גלאון צין נוב יגור ושות', מיקרוסופט, קסלמן וקסלמן, Interactive Maven, חממת thetime, Google, Newsgeek, Kaltura, Plimus, החברה להזזת הרים, Write it Right , תן ביס, TechAviv ועוד.

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349