מי עדן ממשיכה בנסיונות הבידול באמצעות קמפיין חדש: "מי עדן. כמו שהטבע התכוון"

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ- 250 אלף דולר.



הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק. אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים של מי עדן, המגיעים לצרכן הסופי ללא מגע יד אדם, וללא סינון מלאכותי בהרכבם הטבעי, בדיוק כמו שהטבע התכוון.



הקמפיין יעלה בערוצי הטלויזיה המסחריים החל מהשבוע.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)