מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, מרחיבה את קולקציית החורף ומשיקה בימים אלה סדרת מתקני מיני חמים/קרים חדשים וקומפקטיים, במראה אלגנטי, עדכני וחדשני המוסיף צבע וסגנון לבית ולמשרד. ההשקה תגובה בקמפיין, שיעלה, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים, בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪.
קולקציית המיני-ברים החדשה של מי עדן מורכבת מ- 4 צבעי חורף: שחור מטאלי, אדום מטאלי, כסוף ושמפנייה.
המיני בר החדש, מתאים במיוחד למטבח הישראלי, שהינו בעל מימדים קטנים באופן יחסי לאמריקאי ולאירופאי.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "בהמשך להשקת קולקציית החורף, החלטנו להרחיב את הסדרה ולאפשר ליותר צרכנים ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר אופנתי בגודל מיני. אנו מאמינים, שכל אחד ימצא את המיני בר בצבע מתאים לצבע ולסגנון המטבח שלו.
קרדיטים קמפיין
סמנכ"לית הפקה – דורית גוילי, מפיק – אלון שמואלוף, סמנכ"ל קריאייטיב – דיוויד אדלשטיין, מנהל קריאייטיב – עד נוי, קופי – עידן רגב, ארט – מיכל גונן,
מנהלת לקוחות – עידית צוקרמן, סופרוויזרית – יעל קנדר, תקציבאית – רעות עוגן,
מנהל פלנינג – עמית קורן, פלנר- עדו אונגר