מלי לוי נבחרה להוביל את קמפיין שואבי האבק של חברת dreame

חברת שואבי האבק dreame אשר פרצה לשוק בשנה האחרונה ורשמה עליות של עשרות אחוזים במכירות הודות למוצר איכותי, בעל מפרט עשיר, מעוצב ונוח, משיקה בימים אלה קמפיין תדמיתי באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן.


בקמפיין מלי לוי מגלמת את עצמה בתפקיד קומי שבו היא וילדיה ממחישים את עוצמת השאיבה של dreame כשלוי מגיעה הביתה והילדים עסוקים במכשירים הניידים ומתעלמים מקיומה בזכות העוצמה של הdreame היא שואבת אותם אליה.


הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, בו תקבל הפרזנטורית החדשה שכר של מאות אלפי שקלים, יעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל. התפקיד של מלי לוי כפי שכבר עשתה בפרסומות קודמות, יהיה קומי ובפרסומת בחרה לוי לשתף את הבת הפרטית שלה היאלי גרשון .


דניאל אלבז מבעלי חברת קריסטלינו יבואנית dreame בישראל: " מלי לוי היא הבחירה האידאלית עבור המותג ואנחנו מאוד נרגשים על שיתוף הפעולה , שילובה של מלי כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של dreame ממשיכה את מיקוד החברה ששמה לעצמה כמטרה להיות צעד אחד קדימה באיכות, חדשנות, ויצירת פתרונות טכנולוגיים חכמים שמטרתם היא להעניק מוצר מושלם"

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

A5-1
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ