מלי לוי נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" לקיץ 2009

חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" בחרה בשחקנית והדוגמנית מלי לוי להוביל את קמפיין החברה לשנת 2009, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה מסיבי ולא שגרתי שיעלה במהלך החודש פברואר.



השחקנית מלי לוי, שמחליפה את הדוגמנית שירלי בוגנים שליוותה את "פמינה" בשנתיים האחרונות, תשתכר על הקמפיין כ-60,000$.



דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל "פמינה" מסר כי "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר כי בחרנו בשחקנית מלי לוי להוביל את המותג פמינה לשנת 2009. אנו רואים במלי דמות לחיקוי, אישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת בתחום המשחק והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה, המשלבת בלוק שלה מיניות ונשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג פמינה על ערכיו. פמינה פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במלי נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי."

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)