רשת האופנה "רנואר", ממשיכים עונה שלישית עם הפרזנטורים, אנה זאיקין וטל אלון אשר ייככבו בקמפיין סתיו – חורף 2007- 2008. כך נודע הבוקר ל-Allmarketing.
הדוגמנים, יקבלו עבור קמפיין החורף 50 אלף דולר כל אחד. הקמפיין אשר ייעלה בחודש ספטמבר 2007, ייערך באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם, בתקציב כולל של 3 מיליון דולר ויכלול: פרסומת בטלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, הפקות אופנה במגאזינים מובילים, דיוור ישיר ללקוחות ומיתוג בקניונים.
לדברי אלי ברקוביץ' ויוסי ברוש בעלי רשת "רנואר": "אנה זאיקין וטל אלון נבחרו להמשיך ולהוביל את קמפיין הסתיו-חורף הקרוב לאחר שנבחנו מספר אופציות של פרזנטורים, כאשר זאיקין ואלון הובילו את הרשימה."
לדברי סרג' דרעי מנכ"ל רשת "רנואר: " זאקין ואלון מייצגים את המודל האולטימטיבי של נשים וגברים צעירים, אופנתיים, עדכניים וטרנדיים, מאפיינים העולים בקנה אחד עם מיצוב , ערכי ואופי המותג".
רשת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים "רנואר" המונה 45 סניפים ואת רשת האופנה לגברים "רנואר men" המונה 35 סניפים.