מנורה מבטחים בחרה בראובני פרידן לניהול תקציב הפרסום של הקבוצה

קבוצת מנורה מבטחים בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן לניהול תקציב הפרסום של הקבוצה. ראובני פרידן זכה במכרז בו התמודדו שישה משרדי פרסום. מלבד ראובני פרידן, השתתפו במכרז: פרסום אריאלי, באומן בר ריבנאי, ארד תקשורת, מורדי גורן ופרסום וילנאי.



המכרז נעשה במסגרת ההחלטה לאחד את פעילות הפרסום של הקבוצה תחת משרד אחד בכדי להדגיש את הסינרגיה בין הפעילויות הפיננסיות השונות המתקיימות בקבוצה בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים. תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על כ- 1.5 מיליון דולר לשנה.



הטיפול בתקציב הפרסום יכלול טיפול ברמת המותג סביב ערך המומחיות המלווה את הקבוצה וכן טיפול ברמת החטיבות השונות והמסרים הייחודים הנדרשים בפרסום הביטוח, הפנסיה והפיננסים. עד כה נחלק תקציב הפרסום בין משרדי הפרסום ראובני פרידן למורדי גורן.



ארי קלמן מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח מציין כי לאור הסינרגיה הקיימת בין הפעילויות השונות המתקיימות בקבוצה קיימת חשיבות רבה למהלך, שמטרתו הצגת עוצמת הקבוצה והצגת מגוון השירותים והמוצרים אותם החברה מציעה ללקוחותיה וסוכניה, תוך שימוש באמצעי המדיה השונים.



משה ראובני מנכ"ל ראובני פרידן מציין כי בחברה מברכים על הבחירה של מנורה מבטחים וכי הקמפיין הפרסומי ידגיש את העוצמות של קבוצת מנורה מבטחים תחת דגש על ערך המומחיות.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)