מסימני המשבר בעולם הפרסום: תחרות מעצבים על עבודה

בתקופה בה נרשם משבר בעולם הפרסום, החליטה ההנהלה הבכירה של קניון השרון בנתניה, מקבוצת קניוני ישראל, ליזום מהלך לקידום פרסומאים צעירים. במסגרת זו יערך תחרות לבחירת המעצב הגרפי המבטיח.



דוד גודר, מנכ"ל קניון השרון מסר כי : "מטרת התחרות לקדם את דור העתיד של אנשי העיצוב והפרסום בישראל. התחרות מהווה מקפצה לעולם המאתגר של ענף הפרסום, משום שהזוכה בה ייעצב את הקמפיין שלנו לשנת 2012".



תחרות המעצב המבטיח תתקיים ביום שני ה- 12.12, בקניון השרון, במסגרתה משתתפים מאות מעצבים צעירים מנתניה וסביבתה, הלומדים במגמות העיצוב, אופנה וגרפיקה, הגישו לא מכבר את מועמדותם לתחרות באמצעות עמוד הפייסבוק של הקניון. מבין כלל המתמודדים – אלה שיזכו במירב הלייקים יעברו לשלב בחירת השופטים, אשר כאמור יתקיים ביום שלישי הקרוב.



על צוות השופטים בתחרות נמנה הסטייליסט יואב מאיר, בוגר בית הספר לעיצוב "שנקר" וכוכב פרויקט מסלול.



הזוכה יקבל את הזכות לעצב את הקמפיין של קניון השרון ואז יזכה במלגת לימודים בסך – 10,000 שקל. הזוכים במקום השני והשלישי יזכו במלגת לימודים של 5,000 שקל.



לדברי דוד גודר מנכ"ל הקניון: "קניון השרון שמח לקחת חלק בקידום דור העתיד של המעצבים ואנשי הפרסום בישראל. התחרות מהווה מקפצה נהדרת עבור הזוכה בתחרות, ומאפשרת לו להתנסות בעיצוב קמפיין רחב היקף".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)