מסתערת על הטלוויזיה: PUMA עולים בקמפיין טלוויזיה ראשון בישראל לקראת משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל

PUMA ישראל עולה לראשונה עם קמפיין טלוויזיה לקראת משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל. הקמפיין מציג את הדגם החדשני והמקצועי ביותר לנעלי כדורגל בעולם.


עלות ההשקעה בקמפיין היא מיליון ₪.


סרטון הפרסומת יעלה השבוע בטלוויזיה ובמדיות השונות.



הסרטון מתאר משחק כדורגל סוער של שחקנים בעלי רגליים ביוניות, הסרטון מסתיים בקריאה לכל מי שאין לו רגליים ביוניות לרכוש את הדגם החדש של נעלי PUMA.



אייל פינטו מנהל השיווק של PUMA מציין: "אנו שמחים לעלות עם קמפיין טלוויזיה ראשון עבור המותג בישראל. בחרנו לעלות בסרטון החושף את נעלי הכדורגל החדשניות והמקצועיות ביותר של PUMA לקראת משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל."



נעלי הכדורגל של PUMA מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית והן הושקו לראשונה במסגרת משחקי אליפות אפריקה בכדורגל באמצעות שחקנים בינלאומיים בכירים כגון אטו ומוחמד זידאן (שחקן נבחרת מצרים, מנצחת הטורניר) הנמצאים בחוזה התקשרות עם PUMA.



הקמפיין הינו קמפיין בינלאומי אשר הופק בחברת PUMA העולמית ועולה בימים אלה בכל העולם.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)