מעדנות יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש

חברת מעדנות, החברה היצרנית והמשווקת המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים מעלה קמפיין אינטרנט חדש בכיכובו של השחקן גיא אריאלי. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG יעלה באתרי האינטרנט המובילים כן במיני סייט מיוחד שהוקם עבור הקמפיין.



במסגרת הקמפיין, יופיע גיא אריאלי על גבי באנרים באינטרנט כאשר הוא פונה לגולשים ושואל אותם מידי יום שאלות מעולם הפיצה של חברת מעדנות. השאלות מכוונות להדגשים הנוגעים לפיצות של מעדנות, ביניהם, קלוריות מופחתות, אחוזי שומן נמוכים וכו'. הקמפיין נועד להעניק מידע בנושא תזונה, ולהעביר את המסר כי הפיצה הנה מוצר מזון בעל רכיבים חיוניים, ואחוזי שומן אשר נמוכים מהדעה הרווחת.




כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות אמרה היום כי "כחברה מובילה בשוק מוצרי הפיצה הקפואים, אנו מעונינים לנהל דיאלוג גם עם בני הנוער והצעירים. ממחקרים שערכנו גילינו כי הצעירים משפיעים באופן ישיר על החלטת הקנייה, הם מודעים לתזונתם ולתפריטם היומי. קמפיין האינטרנט נועד לקרב את הצעירים למותג תוך הדגשת המסרים התזונתיים הנמצאים בפיצה של מעדנות".



חברת מעדנות הוקמה בשנת 1981 על ידי סנפרוסט, עלית ואסם. עד שנת 1998 פעלה מעדנות באופן נרחב בשוק מוצרי המזון הקפואים וייצרה מגוון רחב של מוצרים.


בשנת 1998 נרכשה החברה על ידי תנובה והחלה להתמקד בתחום מוצרי המאפה הקפואים.


כיום, מובילה מעדנות את קטגוריית המאפים הקפואים ביניהם: פיצות, בורקסים, מוצרים תימניים ובצקי עלים גולמיים ובעלת נתח שוק של כ- 68% בתחום המאפים הקפואים. מעדנות פועלת על פי תקנים לניהול איכות בינלאומי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)