מעל 70% מהצופים מוכנים לשילוב פרסומות בערוצי הכבלים/לווין



מעל 70% מהצופים מוכנים לשילוב פרסומות בערוצי הכבלים/לווין. כך עולה מסקר שנערך בקרב 300 פאנליסטים (נשאלים באמצעות פאנל אינטרנטי) המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, כלפי נושאים כלליים הקשורים לפרסומות המשודרות בטלוויזיה. מהסקר שנערך על ידי חברת “Panels עולה כי עמדת רוב הנשאלים לגבי הפרסומות אינה חיובית, אולם, בנוגע להצעה לשלב פרסומות גם בערוצי הלווין / כבלים (ערוצי הסרטים, הספורט וכו') ובתמורה יוזלו דמי המנוי ב 20%, ענו 71% מהנשאלים בחיוב.




לאחרונה הוסכם על שיתוף פעולה בין איגוד חברות הפרסום לחברת “Panels” . כמו כן, הוסכם גם על שיתוף פעולה בין "הבצפר", בית ספר שהוקם על ידי איגוד חברות הפרסום, לבין חברת . “Panels” במסגרתו יבוצע סקר כחלק מפרויקט הסיום של תלמידי הקורס לאסטרטגיה ותקציבאות על מנת לאפשר לתלמידים לחוות "על רטוב" מחקר אמיתי אשר יגבה את פרויקט הסיום של כל תלמיד בקורס.



אביטל גוטמן, מנכ"ל חברת Panel" :Panel4All הינו מאגר גולשים הטרוגני אשר גויס מראש במהלך שנה שלמה, לצורך מתן מענה לסקרים ולשאלונים באמצעות האינטרנט. שיטה זו לניהול סקרים ומחקרים הינה כלי חדשני שאמור להוות אלטרנטיבה משמעותית נוספת לשיטות איסוף הנתונים המסורתיות הקיימות כגון: סקרים טלפוניים, סקרים פנים מול פנים, סקרי דיוור וכו'."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)