מקאן אריקסון מתגייס למען כפרי הילדים SOS

האגודה הישראלית לכפרי הילדים SOS, המעניקה בית חם לילדים ונוער בסיכון, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש המתמקד במסר "תנו להם סיכוי להתחיל חיים חדשים".


מקאן בוטיק, השייך למשרד הפרסום המוביל, מקאן אריקסון ישראל, התנדב להפיק את הקמפיין במטרה לחשוף את עשיית האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS בפני קהלים רבים ומשמעותיים ולצורך כך אף רתם למשימה את איש התקשורת הוותיק, קובי מידן.



במסגרת הקמפיין, עומדת דמותה של ילדה אשר חוגגת יום הולדת בחברת ילדים אחרים ואימא. הילדה שגילה הביולוגי הוא שמונה שנים, מקבלת עוגת יום הולדת עליה ניצב נר בדמות הספרה אחת, המציין למעשה את התחלת חייה החדשים של הילדה במסגרת כפרי הילדים של SOS.



הקמפיין שיוקרן במסגרת "זמן הקהילה" בערוצי הטלוויזיה המסחריים ("רשת", "קשת", ערוץ 10 וחב' הכבליםYes ) ילווה בפרסום בעיתונות המקומית, טלמרקטינג ודיוור ישיר.



האגודה הישראלית לכפרי הילדים SOS פועלת מזה שלושה עשורים בישראל למען ילדים בסיכון והנה חלק מארגון SOS העולמי. האגודה, המפעילה מודל מיוחד של שני כפרים לילדים בסיכון בדרום הארץ (כפר נרדים בערד) ובצפונה (כפר מגדים- מגדל העמק), מעניקה בית חם לכ- 250 ילדים ובוגרים בכפרים בסביבה תומכת חמה ומשפחתית. כמו כן, מעניקה האגודה בית חם לכ- 200 ילדים במסגרות קהילתיות שונות בהם: מועדוניות שונות, פרויקט חיזוק המשפחה בקהילה ועוד.



קרדיטים להפקת הסרטון:


משרד פרסום: מקאן בוטיק. סמנכ"ל לקוחות: דנה ברא"ז, מנהלת לקוחות: רוני נבות, ארטדיירקטור בכיר: לירן אליאס, קופירייטר: דרור לביא, תקציבאית: הילה ברגמן


חברת הפקה: DIGITAL FACTORY: במאי: פרץ דניאל מרקיש, מפיקים: איתמר כהן, איריס בצלאל


פוסט: איתמר אלוני ו-ברודקאסט


סאונד: SOUND HOUSE


קריין: קובי מידן


הצילומים נערכו בבית משפחת תותח בסביון. (שתרמה את הבית ליום הצילומים).



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)