חברת גוליבר, חברת התיירות האינטרנטית המובילה, בחרה במשרד הפרסום אידאולוג'יק להובלת תקציב הפרסום שלה. היקף תקציב הפרסום מוערך בכשלושה מליון ש"ח בשנה. אידאולוגי'ק תספק לגוליבר שרותי פרסום כוללים אונליין ואופליין (פרסום 360).
לדברי אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, כחלק מהאסטרטגייה השיווקית שתוביל השנה את החברה, היה חשוב לנו לחבור לגוף שיספק לנו פרסום ממוקד לחברה. כחברה אינטרנטית מובילה, וכחלק מהמגמה העולמית של קניית שרותי תיירות ללא מתווכים, דרך האינטרנט, החלטנו השנה למקד את תקציב הפרסום שלנו באינטרנט. אני מאמין כי הבחירה באידאולוג'יק תחזק את המותג שלנו בכלל ובאינטרנט בפרט ותמצב אותנו כחדשניים ומתקדמים הן מבחינת המוצרים אותם אנחנו מוכרים לגולשים והן טכנולוגית, הוסיף אלון.
אבירם גנות, סמנכ"ל אידיאולוגי'ק הוסיף כי הוא מברך את גוליבר על בחירתה באידאולוג'יק להוביל את תקציב הפרסום שלה. "אין לי ספק כי הניסיון הרב שיש לנו הן בתחום התיירות והן בתחום האינטרנט, יספקו לגוליבר עטיפה שיווקית ואסטרטגית נכונה שתמצב את החברה במקום הראוי לה, כמובילת תחום התיירות באינטרנט. התקשורת השיווקית של גוליבר תישען על האינטרנט כבסיס איתן, אך תשלב גם אמצעים נוספים אשר יתרמו למאמץ המקוון."