משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של EXCELLNET-DMO

משרד הפרסום בורודה קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, זכה בהתמודדות על תקציב הפרסום של רשת EXCELLNET-DMO– הרשת החדשה למכירת מחשבים ומוצרי דיו חלופיים לבית ולמשרד.



תקציב הפרסום השנתי של EXCELLNET-DMO יעמוד על 14 מיליון ₪ והוא יכלול מיתוג של כל סניפי הרשת ברחבי הארץ, קמפיינים בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו, באינטרנט ובשלטי חוצות.



לדברי דורון עמית, מייסד ובעלים רשת DMO, "החלטנו להמשיך ולעבוד עם בורודה-קפלן שמלווה אותנו בהצלחה מאז הקמת רשת DMO". לדברי עמית, "מטרתנו היא להפוך את רשת EXCELLNET-DMO לגורם מרכזי ומוביל בתחום מכירות המחשבים והדיו בשוק הישראלי כבר במהלך המחצית הראשונה של 2009".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)