משרד הפרסום חברון זלצמן קיבל לידיו את תקציב הרבה-דרם מוצרים טבעיים, בסך מיליון דולר

משרד הפרסום חברון זלצמן קיבל את תקציב הרבה-דרם, בהיקף של כמיליון דולר בשנה.

הרבה-דרם משווקת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, כגון: קמילוטרקט לחיזוק השיער, שפתוני נטורליפ, סבון היפואלרגני טיפולי ועוד.



בימים אלו עולה קמפיין נטורליפ שהינה סדרת שפתוני טיפוח בטעמי פירות המבוססת על מרכיבים טבעיים. הסדרה מכילה 8 טעמים שונים: אבטיח, תפוז, קיווי ליים, דובדבן, תות, מנטה, וניל, ושפתון בטעם פירות מעודן, המכיל מקדם הגנה (SPF 15) שייחודו בהיעדר טעם לוואי האופייני לשפתונים בעלי מקדמי הגנה.

הקמפיין, מבית היוצר של חברון זלצמן, עולה תחת קונספט הנשיקות וכולל מסרים הומוריסטיים, כגון: כבר נישק אותך קיווי? מתי תתנשקי עם תות? וכו'. הקמפיין יעלה בשילוט ארצי ובנקודות מכירה, בהיקף של כ- 250,000$

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)