משרד הפרסום שליווה את נצחונו של אבי רואה בבנימין הוא "פרסומי ישראל"


"פרסומי ישראל" הוא משרד הפרסום שהפיק את קמפיין הבחירות של ראש מועצת בנימין הנכנס אבי רואה. המשרד ליווה את הקמפיין במשך 4 חודשים ובראשו עמדה מנהלת הקמפיין מפרסומי ישראל אורית פריהן.



הבחירות התקיימו ב 27/11/07, במקביל לבחירות ב 26 מועצות אזוריות ברחבי הארץ.


אבי רואה זכה ב 64.8% מקולות הבוחרים לעומת 35.14% שבחרו במועמד השני עדי מינץ.


אחוז ההצבעה במטה בנימין עמד על כ- 60%.




ישראל גולדברג בעלים ומנכ"ל פרסומי ישראל מציין: "בדעה אחת עם אבי רואה, בחרנו להריץ קמפיין נקי, התואם את אישיותו של מר רואה. מנהלי הקמפיין נמנעו מהשלכת לכלוך תרתי משמע, גם ברחובות וגם על המועמד מולו התמודדנו. אני שמח לגלות שלמרות הדעה הרווחת בעניין זה, לא הצטרכנו לקמפיין שלילי בכדי להגיע לליבם של התושבים ולהביא את המועמד הטוב ביותר לניצחון".



משרד הפרסום פרסומי ישראל פועל מזה 18 שנים בתחום הפרסום ויחסי הציבור. החברה מעסיקה כ 30 בעלי מקצועות שונים בתחום הפרסום ומתמחה במגזרים הדתיים לכל גוניהם.


החברה מרושתת בקהילות הדתיות והחרדיות לסוגיהן והיא מחוברת היטב בעיקר למדיה הירושלמית, הדתית, החרדית והחרדל"ית.



קרדיטים:


אסטרטגיה: ישראל גולדברג סופרוויזר: אורית פריהן, קריאייטיב: מירב הולצמן, ארט: אורלי אייל



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)