משרד הפרסום GPS זכה בתקציב הפרסום של רשת מגה שופ, המתמחה במוצרים לבית ומוצרי עשה-זאת-בעצמך. תקציב הפרסום של הרשת עומד על 6 מיליון שקל לשנת 2011 וכולל פרסום משולב מדיות בטלויזיה, בעיתונות, ברדיו, ושילוט חוצות.
GPS תבצע עבור רשת מגה שופ גם תהליך מיתוג מחדש שיכלול עיצוב לוגו חדש, עיצוב מחדש של הסניפים, שינוי שילוט פנים וחוץ של הסניפים ועוד.
רשת מגה שופ הוקמה לפני פחות משנה על-ידי יוסי ביבס, הבעלים של "עשינו עסק" (יבואן בלעדי של חברת Hyundai tools) ודני אוהב ציון, הבעלים של חברות אוהב ציון ופלנרו, אשר יחד מגלגלים למעלה מ- 200 מיליון שקל בשנה. השניים חברו יחד והקימו את "עשינו עסק סוכנויות", אשר בבעלותה נמצאת רשת Mega Shop.
בתפקיד מנכ"ל מגה שופ מכהן אייל שר, מי שהיה עד לאחרונה מנהל הסחר של רשת הום סנטר.
הייחודיות של הרשת היא מכירה ישירות מהיבואן לצרכן ולכן, הם מבטיחים להיות זולים עד עשרות אחוזים מהרשתות המתחרות.
תמהיל המוצרים של מגה שופ כולל הכל לבית: כלי בית, אפיה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, כלי גינון, כלים חד-פעמיים, אביזרי רכב, אינסטלציה, מוצרי אמבטיה, מוצרים למשרד, ריהוט, צבעים ועוד.