חברת הפרסום והשיווק לצעירים – לעומק התודעה, מפרידה את פעילות המדיה, פרסום במקומות בילוי בחדרי שירותים ופרסום בחדרי הכושר והסטודיו, מפעילות הליבה של החברה ופותחת את חברת המדיה לוקיישןLOCATION / . בשלב הראשוני יושקע בחברה כמיליון ₪ לפיתוח פרויקטים מיוחדים ופתרונות מדיה יצירתיים.
חברת לוקיישן תרכז את פעילות המדיה ותחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי קפה, ברים, פאבים, מועדוני לילה, חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית המספקים חשיפה ממוקדת לכ- 1.5 מליון צעירים בגילאי 18-35. בהמשך, תפתח החברה מדיומים לא קונבנציונאליים נוספים המספקים מענה ממוקד ואיכותי לקהלי יעד ייעודיים.
בין לקוחות לעומק התודעה שפעילותם תועבר לחברת לוקיישן: פרוקטר& גמבל, אל על, הוט, בנק מזרחי טפחות, ש.שסטוביץ', סנו, יוניליוור, קליניק, לוריאל, דובק, החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה), מבשלות בירה ישראל, נביעות, ibbls, טמפו, טבע, דקסון, גלובוס גרופ, יונייטד קינג, קרוקר, TNT, אגיס, ניאופרם, תרימה, , משרד הבריאות, רקיט בנקיזר, חוגלה, עלית, לחמן, קופת חולים כללית, תרימה, יפאורה, msd ועוד.
זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, בעלים ומנכ"לים משותפים ב- לעומק התודעה: "אנו נמשיך לבסס את מעמדנו בעולם הפרסום. כפי שפרצנו דרך בתחום הפרסום הלא קונבנציונאלי ובתחום הדיגיטל, כך נמשיך עוד ונפתיע. יש למה לצפות. לאחר 8 שנים החלטנו להתמקד בעסקי הליבה של לעומק התודעה: משרד פרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35 ולהמשיך לבסס את שירותינו בתחום הפרסום הקונבנציונאלי, דיגיטלי וקידום המכירות. חברת לוקיישן נפתחת במטרה להפריד את עסקי המדיה שלנו מעסקי הפרסום. חברת לוקיישן תנוהל בהפרדה מוחלטת מלעומק התודעה ותמשיך לפתח מדיומים ממוקדים לקהלי יעד שונים.
לעומק התודעה – זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין בעלים ומנכ"לים משותפים בחברת הפרסום והשיווק לצעירים. החברה קיימת 8 שנים ומתמחה במתן פתרונות תקשורת שיווקים לסגמנט הצעירים בגילאי 18-35.
לחברה, מחלקת קריאייטיב ופרסום OFFLINE (מובלת על ידי ארז מי-טל מבכירי אנשי הקריאייטיב בישראל), מחלקת אינטראקטיב- אשר עובדת בשיתוף פעולה ייחודי עם מערכות rich media ואנליטיקס מהמובילות בעולם. . מחלקת קד"מ ואירועים העוסקת במתן פתרונות תוכן, הפקה, לוגיסטיקה וכוח אדם לפעילויות קד"מ, שיווק חוויתי, אירועים ותערוכות. בנוסף, בבעלותם חברת בת נוספת: "Concept", אשר מתמחה בבניית אתרי אינטרנט ובביצוע קמפיינים בגוגל על כלל האפשרויות – קידום אורגני, ממומן ופעילות רשת, המאפשרת לה מתן מענה °360 במדיה הדיגיטלית, ומספקת ללקוח One Stop Shop.
מבין לקוחות החברה: פוקס, בנק מזרחי –טפחות .שטראוס-עלית. סולגאר ישראל .אדיר סחר. סנו-קוסמופארם. קידום . לחמן. קבוצת פריגו. הרשות למלחמה בסמים. ג'ונסון אנד ג'ונסון. קרליין. ערוץ 10. מולר –מבית טרה. IBBLS –מקבוצת החברה המרכזית למשקאות, סיטרואן.ש.שסטוביץ' גלובוס גרופ ועוד.