מתוק בכיס: הקונדיטור בן עמי פותח סניף ראשון בנחמני בתל-אביב בהשקעה של כ- 250,000$



קונדיטוריית בן עמי המתמחה בהכנת עוגות ומאפים על-פי מתכונים שנאספו ופותחו במשך השנים ע"י הקונדיטור בן עמי ברתיני שביט, מרחיבה את פעילותה ופותחת לראשונה קונדיטוריה ובית קפה בתל-אביב, בהשקעה של כ-250 אלף דולר. הקונדיטוריה ובית הקפה החדש, יופעל בבעלות עצמית ויצטרף לשלושת הסניפים של רשת בן עמי בכפר-ויתקין, בהרצליה ובירושלים.



הקונדיטוריה ובית קפה של בן עמי בתל-אביב, יפתח ברחוב נחמני 22 בתל-אביב, בסמוך למרכזי המסחר, העסקים והשירותים של העיר ויציע מגוון רחב של עוגות, מאפים, מתוקים, ארוחות בוקר ותפריט עסקי. המקום עוצב על ידי המעצבת צילה זק. לבית הקפה תהיה כשרות בהשגחת הרבנות תל אביב.



הקונדיטור בן עמי ברתיני שביט: "לפתוח קונדיטוריה –בית קפה בתל אביב זה סוג של אמירה ואני שמח לפתוח סניף במרכז ולהגיע לקהלים חדשים. אני רואה בפתיחת קונדיטוריה-בית קפה בתל אביב מהלך נוסף של צמיחה והתפתחות ומעריך כי תוך שנתיים אצליח לבסס רשת של כ-8 סניפים שתפעל בבעלות עצמית ובאמצעות זכיינים".



קונדיטוריית בן עמי הוקמה לפני כחמש עשרה שנים על ידי בן עמי ברתיני שביט ומתמחה בייצור ושיווק של עוגות, מתוקים ומאפים שונים. בנוסף, מפעיל בן עמי מערך הפצה ארצי המשווק מגוון רחב של עוגות, מאפים ומוצרים ייחודיים למוסדות, בתי עסק, מסעדות ולקוחות פרטיים לצד הפעלת מערך שירותי קייטרינג "בן עמי" ומערך של ייצוא מאפים מתוקים לחו"ל.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר