פלאנובלה: דורי-מדיה גרופ, המפיקה ומשווקת טלנובלות, מכרה בהיקף של 2 מיליון דולר בתערוכת מיפקום


חודש בלבד לאחר שהשתתפה בתערוכת הטלוויזיה החשובה מיפקום, מודיעה חברת המדיה המתמחה בטלנובלות דורי-מדיה גרופ כי מכרה יותר מ-1,760 שעות שידור של הטלנובלות שלה וכן פורמטים לחברות שידור בעשר מדינות בהיקפים חסרי תקדים: מדובר בעסקאות בהיקף של 1.97 מיליון דולר – ההיקף עשוי להגיע ל-3.75 מיליון דולר אם יתממשו אופציות ל-536 שעות שידור נוספות הכלולות באותם חוזים.



בחודש שעבר השתתפה דורי-מדיה גרופ במיפקום, תערוכת תוכן טלוויזיוני שנערכת כל שנה בעיר קאן. מיפקום נחשבת לאחת מהתערוכות הגדולות בעולם בתחום הטלוויזיה, ומגיעים אליה אנשי מקצוע מכל רחבי העולם.



באחרונה הוסיפו במיפ-קום אירוע בן יומיים שבו מוקרנות טלנובלות בפני מאות משתתפים מהתעשייה. בדורי-מדיה גרופ זיהו את ההזדמנות והביאו לאירוע דגימות מ-3,000 שעות השידור של הטלנובלות שלהם, כולל הסדרות המצליחות 'חיים שלי', 'רולאבוגן', 'המחרוזת', 'חואניטה', 'האלופה' ו'טלנובלה בע"מ'. הסדרות שנמכרו במהלך התערוכה הן 'פלורסיינטה', 'המורדים', 'חיים שלי' והסדרה 'Amor Mio'. הקונים הגדולים היו רשתות טלוויזיה מרוסיה, אוקראינה ופורטוגל.



"זה הישג אדיר לדורי-מדיה גרופ", אומר המנכ"ל נדב פלטי. "הביקוש לטלנובלות שלנו היה גבוה מאוד והרשתות שקנו הן מכל רחבי העולם. הפעם במיוחד הרגשנו עניין רב ברכישת הפורמטים של טלנובלות שהפקנו, והן יאומצו בשווקים המקומיים של הרשתות שרכשו אותם.



המכירות האחרונות מוכיחות שטלנובלה היא היום תופעה גלובלית ושדורי-מדיה גרופ היא שותף חשוב מאוד למפיקים שמחפשים פורמט מצליח וכן לרשתות שרוצות לשדר טלנובלות שיביאו רייטינג. המכירות האלה יתרמו מאוד לגידול ברווחים שלנו ב-2006".



על דורי מדיה:



דורי-מדיה גרופ היא חברה בינלאומית שמפיקה, מפיצה, משדרת ומשווקת טלנובלות. העסקאות בוצעו באמצעות החברה הבת של דורי-מדיה בשוויץ, דורי-מדיה אינטרנשיונל, שבבעלותה המלאה, וכן באמצעות חברת ההפצה דורי-מדיה דיסטריביושן. בחברה אומרים כי מגעים נוספים שהחלו בתערוכה נמצאים כעת בשלבים שונים של משא ומתן.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר