ניוואה לגבר חתמה על הסכם חסות עם מכבי תל אביב

חברת 'אלפא קוסמטיקה' המובילה ביבוא ושיווק מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום מבתי המותגים המובילים בעולם, מעניקה חסות בת שלוש שנים למועדון הכדורגל מכבי תל אביב.


במסגרת החסות לוגו המותג יופיע בגב חולצות המשחק והאימון של הקבוצה כולל החולצות הנמכרות על ידי הקבוצה, ובפרגוד הראיונות של המועדון. ניוואה תקבל חשיפה מאסיבית עם שילוט קבוע ופרסום במערכת הלדים באיצטדיון בלומפילד כמו גם שילוט במתחם האימונים בקריית שלום. בכל משחקי הבית במסגרת ליגת העל (ליגת WINNER) של מכבי תל אביב יוענקו חבילות טיפוח מפנקות לשחקני הקבוצה ולקבוצות היריבות.


NIVEA FOR MAN ומכבי תל אביב יקיימו פעילויות שיווקיות משותפות הן בעולמות ה- OFFLINE והן בעולמות ה-ONLINE של המועדון הכוללים את מגוון פלטפורמות הדיגיטל כגון פייסבוק, אינסטגרם, YOUTUBE, טוויטר ועוד.



רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה: "כמותג מוביל שוק עולמי בתחום הטיפוח הגברי, גם האסטרטגיה של ניוואה היא להוביל את תחום הגברים ולהתחבר למותגים מובלים בתחום הספורט. ניוואה לגבר בוחרת להעניק את החסות לקבוצת מכבי ת"א משום שהיא משקפת את ערכי המותג: מצוינות, גבריות והצלחה"



ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים: "אנו מאוד שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה שלנו עם NIVEA FOR MAN בתור אחד מהספונסרים המובילים שלנו. שיתוף הפעולה ממשיך ומתחזק מזה שלוש שנים ואנחנו מצפים להמשך שתוף הפעולה עם מותג בינלאומי מוביל כמוהו. מטרתנו היא להציע ל NIVEA FOR MAN פלטפורמה שיווקית המסוגלת למקסם את החשיפה והמכירות שלו. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ו NIVEA FOR MAN מאמינים שהשילוב בין שני המותגים יוצר שותפות יציבה ותועלת רבה לכל אחד מהם."


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)