ניקולה וורד נבחרה להוביל את הקמפיין השנתי של ביתילי

אחרי למעלה מעשור, ביתילי, הרשת הגדולה לעיצוב הבית בישראל, בוחרת פרזנטורית
חדשה שתוביל את הקמפיינים לשנת 2022 בסך השקעה כולל של שלושה מיליון שקלים.
מי שנבחרה היא הדוגמנית ניקולה וורד שתצטלם במהלך השנה למגוון קמפיינים שונים של ביתילי, שיככבו בפריים טיים בטלוויזיה,
בפרינט ובדיגיטל, ויציגו את הקולקציות החדשות של הרשת בדגש על התאמה אישית ו-
AS IS.

וורד, בת 26, צפונית מהיישוב עמיר, בעלת קריירת דוגמנות מצליחה בארץ
ובחו"ל, הצטלמה לסדרת פרסומות המציגה את הייחודיות של קולקציית ריהוט הפנים
של הרשת וביניהם קולקציית הספות ופינות האוכל החדשות.

ביתילי המתמחה בריהוט פנים איכותי במגוון סגנונות עיצוב, מעל זמני ועד
עכשווי וטרנדי, מציעה שירות ייחודי של 'התאמה אישית'. במסגרתו היא מאפשרת
לעצב רהיט בהתאמה אישית בהיבטי גודל, צבע, גובה, רמת קושי וסוג העץ ו/או הבד. במסגרת
הקמפיין תציג וורד גם את "ביתילי
AS IS", קטגוריה הכוללת עשרות רבות של פריטי ריהוט איכותיים במחירים אטרקטיביים ואספקה
מהירה, כמו ספות, כורסאות, שולחנות וכסאות אוכל, כשהם כולם מוצעים לרכישה
כפי שהם מוצגים,
AS-IS, ללא שינוי.

קרדיטים:
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום אברהם

דוגמנית: ניקולה וורד לסוכנות יולי

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399