ניקול ראידמן ושני ילדיה ישמשו פרזנטורים של גלי

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) נבחרה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי, יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3. היקף הקמפיין נאמד ב 3 מיליון ₪. במסגרת ההסכם הכסף עבור הייצוג יעובר במלואו במהלך שנת 2018 כתרומה שתתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים.



לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה מספר מותגים בניהם: לי קופר , ניין ווסט , נאוטיקה , טימברלנד סולוג והוותיקה בניהן רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין עם ניקול ריאדמן יעביר את המסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף יעורר הדים, יצור בז רחב ויעלה חיוך".



הקמפיין הראשון בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה יעלה בחודש אוקטובר, לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף 2018 של רשת גלי. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 2 וערוץ 10, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.



לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה מספר מותגים בניהם: לי קופר , ניין ווסט , נאוטיקה , טימברלנד סולוג והוותיקה בניהן רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין עם ניקול ריאדמן יעביר את המסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף יעורר הדים, יצור בז רחב ויעלה חיוך".



לדברי ניקול ראידמן: "החלטתי להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדיי כי אני חושבת שזה מותג ישראלי ראוי וסיבה נוספת טובה לתרום את מלוא שכרנו למען ילדים. אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל."

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)