נעלי TO GO מעלה את מגריזו על איילון בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

רשת נעלי TO GO עולה בשילוט חוצות על גבי 2 קירות ענקים בשטח של כ- 510 מ"ר כל אחד , על כביש איילון. הרשת שכרה את שלט החוצות לחודש דצמבר ב- 400,000 אלף שקל .



השילוט מהווה חלק מקמפיין האופנה של רשת TO GO לחורף 2008, באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל.



הקמפיין, תחת הקונספט: "I HAVE TO GO", יתרכז בהצגת מבחר קבוצות הנעליים בקולקציה החדשה. מהרשת נמסר כי בעקבות הצלחת הקמפיין הקודם, בחרה היא בחרה בקארין מגריזו כפרזנטורית הרשת לעונה שנייה ברציפות.



הקמפיין כולל שילוט חוצות, קירות פרסום, עיתונות ארצית, אינטרנט,שילוט על אוטובוסים ועל תחנות אוטובוס ברחבי הארץ, כתבי עת וכן פעילות קד"מ.



מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO: "העונה הקודמת הוכיחה לנו כי קארין מגריזו היא בחירה מושלמת כפרזנטורית רשת נעלי TOGO. היא משדרת אופנתיות,נשיות , נגישות וכמובן ישראליות ואילו ערכים עימם מזוהה הרשת. ההצלחה הגדולה של TOGO והעלייה המגמתית במכירות בעונה הקודמת הביאו אותנו להחלטה לבחור שוב בקארין המהווה את הפנים הנכונות ליצוג המותג."


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)