נשר מאלט יוצא בשיתוף פעולה רחב עם סדרת הנוער הפופולרית והמצליחה "החממה" בהשקעה כוללת של מיליון שקלים.
במסגרת זו, תשווק מהדורה בעיצוב מיוחד וממותג עם כוכבי הסדרה על גבי בקבוקי הליטר וחצי של משקה נשר מאלט. בנוסף, תתקיים פעילות דיגיטלית נרחבת במסגרתה מזמינה נשר מאלט להיכנס לעמוד הפייסבוק ולאתר האינטרנט של "החממה" , שם תינתן האפשרות לזכות בפרסים הכוללים מאות כרטיסים למופע המרהיב של "החממה", מפגשי מעריצים מאחורי הקלעים עם כוכבי הסדרה ועוד מגוון פריטים מקולקציית אביזרים ייחודית.
סיון נוי, מנהלת שיווק משקאות קלים ומוגזים בטמפו, מציינת כי: "שת"פ זה נולד מהרצון לחזק את החיבור לקהל יעד של צעירים ובני נוער המחפשים אחר משקה בריא וטעים כאחד. הפעילות המשותפת עם סדרת הנוער החממה מאפשרת לנו להגיע לאותו קהל יעד ולהעמיק את המודעות שלו למשקה נשר מאלט המהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למשקאות מוגזים".
סדרה הנוער "החממה" מגוללת את סיפורם של בני נוער הלומדים בבי"ס למנהיגים הנקרא "החממה". בין שחקני הסדרה נמצאים כוכבי הנוער הגדולים במדינה כמו דר זוזובסקי, לי בירן, גאליה שליט, דניאל ליטמן ועוד.
טמפו ונשר מאלט מובילים את קטגוריית המאלט בישראל עם נתח שוק של כ- 83%.