סוכניות הדיגיטל מקבלות הזדמנות בקקטוס הזהב

איגוד השיווק הישראלי הזמין את בכירי השיווק באיגוד לשפוט בתחרות קקטוס הזהב והדגיש את חשיבות התחרות הותיקה, המשותפת לאיגוד הפרסום ולאיגוד השיווק. האיגוד הודיע כי חהשנה ברי האיגוד אשר משרדי הפרסום שלהם אינם משתתפים בתחרות, מוזמנים להגיש את עבודותיהם ישירות. זו הזדמנות לסוכנויות דיגיטל להגיש פרסים לקטגוריה החדשה. השנה נוספו קטגוריות חדשות בתחומי הדיגיטל במטרה להוקיר עבודות הנותנות ביטוי יצירתי קריאטיבי לחדשנות ולהתאמת מסרים לפלטפורמות הדיגיטליות.



תלמה בירו מנכ"ל האיגוד ציינה בהזמנה כי "תחרות קקטוס הזהב אינה רק מסורת נפלאה ורבת שנים, אלא גם הזדמנות טובה עבורנו, המפרסמים, להוקיר את המצוינות הקריאטיבית התורמת תרומה משמעותית וישירה להצלחת המהלכים השיווקיים שלנו ולהשגת יעדינו העסקיים".



עוד מסרה בירו בשם הנהלת האיגוד: "אנו מאמינים במצוינות הקריאטיבית המחזקת את האימפקט השיווקי של הקמפיינים שלנו ותורמת תרומה ישירה לצמיחה העסקית של העסקים בישראל. תחרות קקטוס הזהב היא פלטפורמה מצוינת עבור כולנו לדון באיכויות הקריאייטיב, להוקיר ולכבד את העוסקים בפרסום בישראל, ולהטות יחד דרך לענף כולו".





אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)