סולתם עוברת למשרד הפרסום אברהם

תקציב הפרסום של סולתם, החברה המובילה בארץ בייצור ושיווק כלי בישול מקצועיים, עבר למשרד הפרסום "אברהם". משרד הפרסום "אברהם" יטפל בתקציב הפרסום של המותג המוביל והוותיק סולתם, התקציב מוערך בכ– 10 מיליון שקל. הוא טופל עד עתה בחברת הפרסום "d-say" שטיפלה בו מאז 2017.



כחלק מטיפול בתקציב הפרסום, "אברהם" יטפל גם בחידוד אסטרטגיית המותג ומהלכיו הקרובים בשוק בארץ, כמהלך אסטרטגי להרחבת הקהלים, החברה גם הגדילה את מגוון מוצריה בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪.



מסולתם נמסר כי הם מודים למשרד הפרסום “d-say” על עשייה משותפת, ראינו בהם שותפים אמיתיים בהתפתחות המותג, בתקופת העבודה המשותפת סולתם הציגה צמיחה בכ – 40% בהיקף המכירות, אך כעת אנו יוצאים לדרך חדשה, עם מטרות חדשות, בליווי משרד הפרסום "אברהם", אנו סמוכים ובטוחים שנמשיך להוביל בצורה טובה את השוק כחברת כלי הבישול המובילה והוותיקה בישראל ולהגדיל משמעותית את היקף המכירות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)