'סופר קרמיק' מעלה קמפיין פרסום חדש -'חלומות במחירים מציאותיים'היקף כספי 2.5 מיליון ש"ח

'סופר קרמיק הרשת הארצית לאביזרי אמבטיה ומוצרי גמר לבית מעלה קמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא 'חלומות במחירים מציאותיים'. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית, מקומית, מגזינים למיניהם ובעיתונות המקצועית. היקף הקמפיין עומד על כ 2.5 מיליון ש"ח.



הקמפיין ילווה את מבצעי החגים עליהם הכריזה הרשת ובהם יוצעו מגוון מוצרים כגון ברזים, ארונות אמבטיה, ואריחי גרניט פורצלן ב- 50% הנחה. המבצע ברשת 'סופר קרמיק' ימשך עד ה- 31 לאוקטובר 2005.



יענקל'ה ליפשין, מנהל תחום קמעונאות ב'סופר קרמיק' אמר כי "הקמפיין 'חלומות במחירים מציאותיים' בא להעביר מסר ברור – על אף שמוצרי הרשת נראים יוקרתיים מאוד ובגדר חלום, ב'סופר קרמיק' הם מוצעים במחירים מציאותיים ואף אטרקטיביים".



הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום עמית ושות'.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)