חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים חוגגת החודש שנה למגאזין הסקרים SNAPSHOT. מגאזין הסקרים Snapshot מבוסס על מערכת מאגר הנתונים של TGI. את הסקרים מפיקה ומנתחת מחלקת המחקר של לעומק התודעה.
סקרים אלו יחודיים לחברת לעומק התודעה, הם מתייחסים לסיגנון החיים ודמוגרפיה של הצעירים בגילאי 18-35
מגאזין הסקרים של לעומק התודעה נשלח בדיוור ישיר לבכירים בעולם השיווק והפרסום הישראלי בניהם מנהלי שיווק, מנהלי מותג, פלנרים תקציבאים ואנשי תקשורת בלמעלה מ 5,000 עותקים.
במהלך 2007 נותחו והופקו על ידי מחלקת המחקר של חברת לעומק התודעה סקרים בנושאים מגוונים. סקרים אלו היוו את הבסיס לגיליונות שהופצו בשנה החולפת בתחום התקשורת, הסלולר, האיפור, האופנה, המשקאות ומגזין סופשנה שעסק בנושא פיתויים: שוקולד, אלכוהול וסקס.
גיליון Snapshot השביעי, שיופץ במהלך השבוע עוסק בתחום הטיפוח ומאגד סקרים בנושאים: טואלטיקה (שמפו, סבונים, דאודורנט ובשמים), טיפוח הגוף (ניקוי פנים, קרם לחות וקרם גוף), איפור, גילוח והסרת שיער.