סימנטק השיקה רשמית את לוגו החברה החדש בכנס Vision שנפתח היום (5.10) בברצלונה. הלוגו החדש מסמל את מיקודה של החברה באפשרות לאמון, והבטחה כי ללקוחות תהיה גישה פשוטה ומאובטחת למידע שלהם מכל מקום, תוך מעבר שקוף בין חיים הפרטיים והמקצועיים.
הלוגו החדש ייחשף בישראל במסגרת כנס Technology Day 2010 שתקיים החברה בשבוע הבא (13.10) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
לוגו החברה החדש מצרף יחד את השם Symantec עם סימן הביקורת (Check mark) – הדומה לאות V – מהרכישה לאחרונה של חברת Verisign ע"י סימנטק.
ה- Check mark של Verisign הנו הסמל המוכר ביותר של אמון מקוון, עם יותר מ- 250 מיליון הופעות בכל יום בלמעלה מ- 90,000 אתרי אינטרנט ב- 160 ארצות.
ה- Check mark ועיגול יהיו הסמל המשותף שישמש ברחבי כל מותגי סימנטק, כולל המותג הצרכני Norton ומותג Symantec Hosted Services לשירותים בענן.
הלוגו מאחד את ההיקף הרחב של משאבי סימנטק ומגביר את זיהוי סימנטק ברחבי כל מגזרי הלקוחות, מהצרכן הפרטי עד לארגון הגלובלי הגדול ביותר.
"אנו מאמנים כי ה- Check mark של סימנטק יבטא אמון מקוון, באותה בה הדרך הסמל הידוע של Nike מבטא כושר גופני", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "הלוגו החדש מסמל את חזונה של סימנטק לצרף יחד אבטחת זהויות ומכשירים, הגנת מידע, הקשר (קונטקסט) ורלבנטיות, והיתרונות ממינוף הענן – כולם גורמים מאפשרים קריטיים של אמון בעולם מקושר."
הלוגו הקודם של סימנטק נוצר בשנת 2000 ושירת את החברה יותר מעשור. במהלך תקופה זאת הרחיבה סימנטק את מערך מוצריה והגדילה את ערכה ואת הרלבנטיות שלה ללקוחותיה על-ידי צירוף יחד של אבטחה, אחסון וניהול מערכות. היום, סימנטק הנה החברה היחידה הדואגת לכך שמידע וזהויות של לקוחות יהיו מאבטחים, מאוחסנים ונגישים בכל זמן, בכל מקום ומכל מכשיר.