סנפרוסט עולה בקמפיין לביסוס שיטת ה- Fast Freeze

חברת סנפרוסט, עולה בקמפיין הממשיך לבסס את שיטת ה- Fast Freeze תחת המסר: "Fast Freeze" השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים התזונתיים של הירקות". הקמפיין, בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪ יעלה בתחילת השבוע בטלוויזיה בערוצים המסחריים ולראשונה גם בתחנות הרדיו. קמפיין זה, זכה לאחרונה במקום שלישי בתחרות 'קקטוס הזהב' בקטגוריית המזון.



לפני כחצי שנה יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה –Fast Freeze – השיטה היחודית של סנפרוסט להקפאת ירקות טריים, מתוך כוונה לבדל את המותג על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטה זו, והעמקת המודעות לערכי הבריאות המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.



המהלך לווה בהוספת אייקון שיטת Fast Freeze על גבי האריזות. המיצוב החדש של ה- Fast Freeze בא לידי ביטוי בתקשורת החזותית שבמרכזה 2 דמויות של ארנבים המייצגים את מהירות התהליך הטכנולוגי המתקדם של סנפרוסט בהקפאת הירקות.



רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט: "סנפרוסט כחברה המובילה את שוק הירקות הקפואים בישראל, רואה מחויבות להצטרף לקמפיין העולמי הקורא לאוכלוסיה לצרוך יותר ירקות ופירות ליום".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)