קמפיין הפרסום של המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה עלה בהשקעה של 2.5 מיליון ₪. המרכז ללימודים אקדמיים, המוסד האקדמי הישראלי המחליף את שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל, העלה את הקמפיין בטלוויזיה, באינטרנט ומודעות על גבי אוטובוסים.
משרד ענבר-מרחב-שקד מטפל בפרסום הקמפיין, מקאן במדיה וחברת היינט מטפלת באינטראקטיב.
יואב ביתן, סמנכ"ל השיווק של המרכז ללימודים אקדמיים מציין כי " סלוגן הקמפיין- 'קריירה לפני הכל', בא להדגיש את מהות המרכז כמוסד הפונה לאנשים העובדים, או המעונינים לעבוד במשרה מלאה בשילוב עם הלימודים האקדמיים. הכל במטרה להתקדם בקריירה כבר במהלך הלימודים , וזאת בעזרת הכלים שיעמיד לרשותם המרכז , כגון: סגל מרצים מהמובילים בארץ , תוכניות לימוד שנבנו במטרה להקנות ללומדים "ארגז כלים ניהולי" בו יוכלו לעשות שימוש כבר במהלך הלימודים ,פורומים מקצועיים החושפים את הלומדים לאנשי מפתח במגזר העסקי, מרכז השמה ועוד".