על הדרך: לראשונה בישראל, שלט פרסום אינטראקטיבי המתעדכן ONLINE עפ"י הצבעת העוברים ושבים

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל מעלה באמצעות JWT Israel קמפיין חדשני פורץ דרך וחוצה טכנולוגיות – סלולר, מסך מחשב, ושלטי חוצות – שנועד למצב את מרכז המו"פ של מיקרוסופט כמקום עבודה הנחשק ביותר עבור טובי המוחות בישראל. במסגרת הקמפיין מוצב בצומת הפיל, שהוא נקודת גישה מרכזית למתחם ההיי טק של תל אביב – שלט חוצות אינטראקטיבי ראשון מסוגו בישראל.



השלט מציג חידות מאתגרות (Brain Teasers) ש"מדברות" למתכנתי מחשב ומגרות אותם לשלוח SMS עם תשובה, ומושכות את העוניםלאתר ייחודי של עובדי מרכז המו"פ.



השלט האינטראקטיבי שיוצב במקום כשלושה שבועות הוא חוליה נוספת בשרשרת של פעילויות תקשורתיות אשר כללו אתר אינטרנט ייחודי הפועל בטכניקת גלישה חדשנית, ובו סרטוני וידאו שהופקו במיוחד ומתארים את הנעשה במרכז הפיתוח של מיקרוסופט ( www.apointofu.com ), ומודעות לעיתונות .



"השלט מהווה פריצת דרך במערכת היחסים שבין המפרסם לקהל היעד שלו", אמר יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT Israel. "באמצעות משחק, והכוונה לעולם התוכן של קהל היעד, הצלחנו ליצור כלי פרסומי ייחודי שמחד יוצר עניין ומאידך מאפשר לחברה לתקשר ישירות עם קהל היעד שלה".



בשלט האינטראקטיבי יופיעו שאלות ואפשרות להצביע לתשובה על גבי השלט. המשתתפים ישתתפו בהגרלה לזוג כרטיסי טיסה לתאילנד. כמו כן באתר ישנה אפשרות של שליחת שאלות הצופים וכן להעביר שאלות לחברים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)