סרט נגישות ישראל (פרופ' הוקינג) של משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט, זכה אמש בתחרות היוקרתית CRESTA בניו יורק. עם זכייה זו הפך הסרט למעוטר ביותר מבין עבודות הפרסום שנעשו בשנה האחרונה בישראל.
סרט הפרסום, בהשתתפות סטיבן הוקינג, שהופק בהתנדבות באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט, זכה אמש בניו יורק בתחרות הפרסום הבינלאומית CRESTA AWARDS המתקיימת זו השנה ה-15.
יצוין כי בתחרות הנחשבת לאחת הקשות והמחמירות זכו השנה רק 27 סרטים מכל העולם, מבין מאות אשר הוגשו לתחרות ע"י 52 מדינות.
זכייה זו מצטרפת לשלל הפרסים בהם זכה קמפיין "נגישות ישראל",בכיכובו של פרופ' הוקינג, החל בפרס קמפיין השנה ורעיון השנה בתחרות קקטוס הזהב 2007, דרך עלייתו לשלב הפיינליסטים בפסטיבל קאן, בפסטיבל ניו יורק, בתחרות היורבסט ועוד.
בצילום: תמונת הקמפיין