לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, הודיע היום כי לראשונה מאז הקמתו לפני כחמש שנים, מעלה הערוץ את מחיר הפרסומות בשיעור של כ- 15%.
בלחמן אמר היום: "במהלך שנת 2007 חלה עלייה חדה בנתוני הצפייה בערוץ, הן מבחינת נתח הצפייה (שייר) שהגיע בשעות הפריים טיים – 19:00-23:00 – לכ-12% בקרב משקי בית יהודים, והן מבחינת הביקוש לזמן אויר לפרסומות בערוץ. בחודשים דצמבר 2007 וינואר 2008, לצד שיאי הרייטינג, הגיע ערוץ 9 לשיא קיבולת הפרסומות והביקוש לזמן אויר עלה על ההיצע."
בלחמן הוסיף כי: "המפרסמים יודעים כי כיום הם משלמים על כל צופה בערוץ 9 מחיר נמוך במיוחד לעומת ערוץ 2 ו- 10 כשבפועל נתוני הצפייה דומים. מהדורת החדשות המרכזית שלנו "חדשות פלוס" מגיעה מדי ערב למרכז העשירייה השנייה בטבלת הרייטינג והנתונים ממשיכים לעלות. לאור העובדה כי בימים אלה אנו עומדים לצאת עם שורה של תכניות חדשות אשר יתאימו לקהל מגוון והערכתנו כי הביקוש לזמן אויר לפרסומות רק יילך ויגדל, החלטנו לראשונה מאז עלינו לאויר לפני 5 שנים, לעדכן את מחירי הפרסום בערוץ. אנו משוכנעים כי המפרסמים מודעים לצורך שלנו לבצע את המהלך ויקבלו אותו בהבנה."