ערק אשקלון יוצאת בעיצוב חדש

לראשונה מזה שנים ערק אשקלון בעיצוב חדש בהיקף השקעה של כ- 1 מיליון ש"ח. לרגל השקת הבקבוק החדש יעלה קמפיין שלטי חוצות, מודעות ורדיו ממשרד פוגל OGILBY


רפי יער מנהל שיווק סגל ציין כי שוק הערק בישראל מגלגל כ-70 מיליון שח בשנה. מדובר בקטגוריה הצומחת בכל שנה. ערק אשקלון צומח זו השנה השלישית – צמיחה דו ספרתית שנה אחר שנה.


יער הוסיף: "אנו גאים להשיק בקבוק בעיצוב חדש לערק אשקלון המקורי, הבקבוק בעיצובו החדש משלב בין איכות המשקה, מקצועיות והמסורת רבת השנים הטמונה בהכנתו".


בקבוק ערק אשקלון החדש מחבר בין המסורת ארוכת השנים לבין הערק של ימינו. הבקבוק החדש בעל לוגו האריה מחזק את ערכי ערק אשקלון כ"חלב של אריות" צבעו של הערק בעת ערבובו עם מים.


ערק אשקלון – "ערק של אריות". האריה המוטבע על תווית הבקבוק וצבע הערק בשילובו עם מים (חלב אריות) מעניקים לערק אשקלון את הכינוי "ערק של אריות". סיסמא זו זכתה לביטוי קריאייטיבי עוצמתי בידי אומני הרחוב המחתרתיים, Ghostown Crew. אומנים אנונימיים וייחודיים אלה, חיים, נושמים ויוצרים עבור אנשים. האומנות שלהם חופשייה ובלתי מרוסנת, והתחברה היטב לטעם ולרוח ערק אשקלון.
האיורים בקמפיין מתארים אנשים רגילים שבעת שתיית ערק אשקלון, נראים כאריות. הם רגועים ונינוחים, בעוד העולם מאחוריהם נמצא בתוהו ובוהו. את קמפיין רדיו, נבחר לגלם את דמות האריה, האריה האולטימטיבי, אריק סיני.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)