השבוע נפתחה שנת הלימודים בקמפוסים ומאות אלפי סטודנטים נהנו מירידי הפתיחה שאירגנו האגודות. חברות אולג'ובס, באייר ועמותת ער"ן בחרו למנף את פתיחת השנה ועלו בקמפיינים בפריסה ארצית על גבי מתקני חברת "אוניברסי-תא" המתמחה בפרסום במתחמי השירותים בקמפוסים המובילים בארץ.
עמותת ער"ן עלתה, בקמפיין תרומה, להגברת המודעות על השירות ההומניטרי, המציע עזרה ראשונה נפשית בטלפון ובאינטרנט. העמותה בחרה בשני ויז'ואלים: האחד קורא להתנדבות הסטודנטים תחת הסיסמא: "כל אחד יכול לעזור!" והשני פונה לסטודנטים הנמצאים במצוקה נפשית מכל סיבה שהיא וזקוקים לאוזן קשבת.
חברת AllJobs,ממשפחת ידיעות אחרונות, עלתה בקמפיין המציג הטבות VIP לסטודנטים המחפשים עבודה. בשני הויז'ואלים השונים (האחד לגברים והשני לנשים) המסר הוא ברור וממנף את העובדה כי הפרסום במתחמי השירותים: "בטוח/ה שאת/ה מחפש/ת במקום הנכון?"
חברת התרופות הבינלאומית באייר עלתה בקמפיין לחיזוק המותג "יאז" בקרב הסטודנטיות תחת הקונספט: "אוקטו ר – נו מבר – דצמ ר המחזור מוחק לך חלק מהחודש? שאלי את רופא הנשים על גלולת החודש השלם."
חברות אלו הבינו את הפוטנציאל ומאמינות במפגש המיידי עם הסטודנטים במגרשם הביתי בתוך הקמפוסים בהם מבלים את היום בלימודים ובאינטראקציה חברתית. החברות מעוניינות להמשיך להוות חלק מעולם הצעירים וחברת "אוניברסיתא" המתמחה בשיווק סגמנטלי לקהל הסטודנטים, שללא ספק מהווים את הקהל האיכותי ביותר בגילאי 18-35, עונה על צרכים אלו באמצעות ערוץ תקשורת ישיר וממוקד.